VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tento web provozuji a služby a zboží poskytuji jako podnikající fyzická osoba – Ladislava Altrichterová, se sídlem na adrese Průběžná 25, 267 42 Broumy, Česká republika, identifikační číslo 86903209, podnikající na základě živnostenského oprávnění, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Beroun.

Na těchto webových stránkách www.vedomemilovat.cz naleznete nabídku online kurzů, vědomých karet pro Váš vztah, inspirativní knihy, energeticky laděné svíčky a spousty dalších produktů, které si můžete zakoupit. Po uskutečnění objednávky se mnou uzavřete smlouvu, jejíž nedílnou součástí jsou tyto Podmínky. Smlouvu se mnou můžete uzavřít jako Podnikatel, tedy pokud nakupujete na své IČO, nebo jako Spotřebitel. Naše zákony Vám jako Spotřebitelům dávají některá zvláštní práva, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Podmínek.

Ačkoliv tyto Podmínky obsahují veškerá důležitá ustanovení, je možné se mnou uzavřít i smlouvu za individuálně sjednaných Podmínek. Odchylná ujednání ve smlouvě mají v takovém případě přednost před ustanovením těchto Podmínek.

Cílem těchto Podmínek je Vám vysvětlit, jaké vzájemné povinnosti a práva nám vznikají v souvislosti nebo na základě smlouvy, kterou se mnou uzavíráte, a informovat Vás o nich. Kromě těchto Podmínek se v našem vztahu řídíme také českými zákony, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění, a pokud jste Spotřebitel, tak i zákonem č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění.

Prosím, přečtěte si také, jak pracuji s Vašimi osobními údaji. Všechny podrobnosti najdete tady.

Základní pojmy, které v Podmínkách najdete

Spotřebitel

Jste Vy, pokud se mnou uzavíráte smlouvu jako fyzická osoba nezávisle na Vašem podnikání, tedy pokud u mě nenakupujete na firmu.

Podnikatel

Jste Vy, pokud se mnou uzavíráte smlouvu v návaznosti na své podnikání, tedy nakupujete-li na firmu.

Podmínky

Jsou tyto všeobecné obchodní podmínky, které právě čtete.

Smlouva

Je smlouva o poskytování služeb, kterou se mnou uzavíráte. Smlouvu spolu uzavíráme v českém jazyce.

Digitální obsah

Jsou například předpřipravené online kurzy. Všechen Digitální obsah najdete na mém webu.

Služby

Jsou zejména akce jako semináře/webináře. Dále to mohou být kurzy, ve kterých se vám věnujeme. Veškeré Služby, které poskytuji, naleznete na mém webu.

Zboží

Jsou například knihy, svíčky, amulety a další produkty na mém e-shopu. Aktuální nabídku mého zboží naleznete na mém webu.

Cena

Je cena za digitální obsah, služby a zboží, kterou jste povinni mi uhradit.

Web

Jsou moje webové stránky www.vedomemilovat.cz.

Sociální sítě

Jsou moje sociální sítě, zejména: facebookový profil Vědomě milovat (@vedomemilovat) a YouTube kanál s názvem Vědomě milovat (@vedomemilovat).

Občanský zákoník

Zákon č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění.

Jak mě můžete kontaktovat?

Pokud máte jakékoliv otázky, můžete mě kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:

Ladislava Altrichterová
Průběžná 25, 267 42 Broumy
e-mail: info@vedomemilovat.cz
tel.: +420 731 868 471

Jak je to se zbožím?

Mé zboží – například karty, knihy, svíčky a další – si můžete objednat na webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje bližší informace o konkrétním zboží, jeho ceně, způsobu úhrady ceny a doručení zboží. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku („objednávka zboží“).

Jakmile obdržím objednávku zboží, potvrdím Vám její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena smlouva, na základě které se zavazujete za zboží zaplatit. Společně s potvrzením objednávky zboží Vám zašlu také tyto Podmínky.

V objednávce zboží musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídám za případnou škodu tím způsobenou.

Jak zboží zaplatit?

U každého zboží je uvedena jeho přesná cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené ceně, nejsem povinna Vám zboží za takto zjevně chybně uvedenou cenu doručit, a v případě, kdy jsem s Vámi s takto chybně uvedenou cenou uzavřela smlouvu, jsem oprávněna od ní odstoupit.

Cenu je možné uhradit online platbou kartou, bankovním převodem, platební kartou nebo dobírkou. Pro každou platbu Vám vystavím fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude Vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce zboží.

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti ComGate Payments, a.s.

Případné slevy na zboží není možné vzájemně kombinovat.

  • Platební brána - Comgate

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

  • Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

  • Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Dodání zboží

Většinu mého zboží mám skladem a odesílám je ihned, jak je to možné. Pokud se nedohodneme jinak, zboží Vám doručím do 30 dní od uzavření smlouvy. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy a já Vám následně vrátím uhrazenou cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.

Objednané zboží Vám zašlu prostřednictvím přepravních služeb, jejichž výpis najdete v průběhu objednávky zboží. Poštovné a balné je pak účtováno dle aktuálního sazebníku, který se Vám objeví v rámci objednávky zboží.

Zboží Vám bude dodáno na místo určené v objednávce zboží. Vy jste pak povinni zásilku při dodání převzít. V případě, že zásilku nepřevezmete, budu to považovat za odstoupení od smlouvy a v takovém případě mám právo po Vás požadovat náhradu nákladů s tím spojených.

V případě, že je zásilku z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce zboží, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zásilky doporučuji pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit dopravci. V případě, že bude obal zásilky porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.

Spolupracuji s těmito přepravci:

  • PPL - výdejní místa a boxy
    Cena:
    - 59,- Kč pro objednávky do 999,- Kč
    - 0,- Kč pro objendávky nad 1 000,- Kč včetně
    Možnost platby na dobírku: 
    - na výdejních místech PPL i v PPL boxech lze v drtivé většině případů platit kartou i v hotovosti
    - v Alzaboxech nelze platit v hotovosti, jen v PPL aplikaci nebo na webových stránkách PPL
    - cena 19,- Kč
    Rychlost dodání: následující pracovní den po odeslání
    Doba uložení:
    - v PPL Parcelshopu do 7 kalendářních dnů (upozorňujeme, že 7. den může být během dne balík předán řidiči a bude se vracet odesílateli)
    - v PPL Parcelboxech a ostatních boxech 72 hodin
    Notifikace: ano, e-mailem nebo SMS
    Sledování zásilky: ano
  • PPL - přepravní služba (na adresu)
    Cena:
    - 79,- Kč pro objednávky do 999,- Kč
    - 0,- Kč pro objednávky nad 1 000,- Kč včetně
    Možnost platby na dobírku: ano, v hotovosti i kartou, cena 19,- Kč
    Rychlost dodání: následující pracovní den po odeslání
    Opakované doručení: ano, až 3 pokusy
    Notifikace: ano, e-mailem nebo SMS
    Sledování zásilky: ano
  • Zásilkovna - výdejní místa
    Cena:
    - 69,- Kč pro objednávky do 999,- Kč
    - 0,- Kč pro objednávky od 1 000,- Kč
    Možnost platby na dobírku: 
    - na výdejních místech lze platit v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst)
    - v Z-BOXech nelze platit v hotovosti, jen kartou přes aplikaci Zásilkovny nebo na webových stránkách Zásilkovny
    - cena 39,- Kč
    Rychlost dodání: následující pracovní den po odeslání
    Doba uložení:
    - na pobočkách 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
    - na pobočkách před Vánoci 5 dní (prodloužení na 6 dní)
    - v Z-Boxech 3 dny (možno prodloužit o 2 dny)
    Notifikace: ano, e-mailem nebo SMS
    Sledování zásilky: ano
  • Česká pošta - Balík do ruky
    Cena:
    - 119,- Kč pro objednávky do 999,- Kč
    - 0,- Kč pro objednávky od 1000,- Kč
    Možnost platby na dobírku: ano, v hotovosti i kartou, cena 39,- Kč
    Rychlost dodání: za dva pracovní dny po odeslání
    Opakované doručení: ano, na požádání
    Doba uložení na poště: 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
    Notifikace: ano, e-mailem nebo SMS
    Sledování zásilky: ano 
  • Česká pošta - Balík na poštu
    Cena:
    - 99,- Kč pro objednávky do 999,- Kč
    - 0,- Kč pro objednávky od 1000,- Kč
    Možnost platby na dobírku: ano, v hotovosti i kartou, cena 39,- Kč
    Rychlost dodání: za dva pracovní dny po odeslání
    Opakované doručení: ano, na požádání
    Doba uložení na poště: 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
    Notifikace: ano, e-mailem nebo SMS
    Sledování zásilky: ano 

Jak je to s vlastnickým právem?

Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé ceny (včetně nákladů na dodání), nejdříve však převzetím zboží podle smlouvy. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na Vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili.

Odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží při uzavření smlouvy na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu. Pokud vám zboží pošlu v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak pokud vám zboží dodávám pravidelně, lhůta pro odstoupení se počítá od doručení první dodávky.

Jako spotřebitelé můžete odstoupit od smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči mně (např. e-mailem). Pro odstoupení od smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.

V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. To znamená, že Vy mi vrátíte zboží a já Vám vrátím zaplacenou cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízím. Zboží mi musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na zaslání zboží zpět ke mně hradíte Vy. Já vám do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od smlouvy odstoupili vrátím cenu stejným způsobem, jakým jsem ji od Vás původně obdržela. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení ceny. Vrácení ceny ale mohu pozdržet až do chvíle, než mi dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než mi prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

Zboží si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu (např. popíšete knihu nebo ji ohnete rohy, zapálíte knot), mohu Vám vrátit částku poníženou o to, abych zboží uvedla do původního stavu tak, abych ho mohla prodat dalším zákazníkům.

Zboží, včetně všech případných dárků, musí být zaslán nebo osobně doručen na adresu: Ladislava Altrichterová, Průběžná 25, 267 42 Broumy. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, nebude na ně brán zřetel.

Pokud jsem vám spolu se Zbožím poslala nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

Podnikatelé právo na odstoupení od smlouvy nemají vůbec.

Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?

Odpovídám Vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídám za to, že:

 - odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
 - je vhodné k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsem souhlasila;
 - je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je potřeba).

Dále odpovídám za to, že vedle ujednaných vlastností zboží:

 - je vhodné k účelu, k němuž se příslušné druhy obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy daného odvětví, není-li technických norem;
 - množství, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem příslušných druhů, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná mnou nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
 - je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
 - odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsem vám poskytla před uzavřením smlouvy.

Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídám v případě, že jsem Vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost zboží liší a Vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.

Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že bylo zboží vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete zboží užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.

Pokud jste podnikatelem, práva z vadného plnění musíte uplatnit nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, jinak na vaši reklamaci nebude brán zřetel.

Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.

Postup reklamace pro zboží

Reklamaci můžete uplatnit elektronicky na info@vedomemilovat.cz. Reklamované zboží pak zašlete na adresu Ladislava Altrichterová, Průběžná 25, 267 42 Broumy. Zboží prosím neposílejte na dobírku, nebudu na něj brát zřetel.

Zboží by mělo být dodáno kompletní, tedy tak, jak jste ho ode mě obdrželi, abych mohla reklamaci posoudit.

Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte mi:

a) vaše kontaktní údaje;
b) popis vady zboží;
c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
d) prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložením faktury).

Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:

a) dodání nové věci bez vady; nebo
b) opravu věci,
ledaže je pro mě Vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě mohu odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah nebo zboží mělo bez vady.

V následujících případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:

a) pokud jsem odmítla vadu odstranit nebo jsem ji neodstranila v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abych Vám tím nezpůsobila značné obtíže;
b) když se vada objeví opakovaně;
c) pokud je vada podstatným porušením smlouvy;
d) když je z mého prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraním v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

Odstoupit od smlouvy ale nemůžete, pokud není vada významná.

Dokud nesplním svou povinnost z vadného plnění, nemusíte mi platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.

Vyřízení reklamace

Při uplatnění reklamace vám vydám elektronické potvrzení, ve kterém uvedu datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a Vaše kontaktní údaje, abych Vám mohla dát vědět o vyřízení reklamace.

V případě, že jste zboží nakoupili jako spotřebitel, vyřídím Vaši reklamaci do 30 dnů od uplatnění reklamace (včetně odstranění vady) a informuji Vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržím, můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

V případě, že jste zboží nakoupili jako podnikatel, vyřídím Vaši reklamaci v přiměřené době od uplatnění reklamce (včetně odstranění vady) a informuji Vás o tom.

Po vyřízení reklamace Vám vydám elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.

Jako spotřebitel máte i právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

Před prvním použitím některého zboží jste povinni prostudovat návod k použití nebo jiné doprovodné informace, pokud Vám ho zašlu elektronicky nebo spolu se zbožím, a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.

Nezapomínejme na autorská práva

Veškerý obsah na webu a služby, které Vám poskytnu, a to včetně užitečných pracovních listů, e-booků či výukových videí, jsou mým autorským dílem a jiným vlastním obsahem, a tak ho nemůžete sdílet, kopírovat či ho jinak předávat třetím osobám. S materiály jsem si dala hodně práce, proto Vás prosím o respektování tohoto pravidla.

Jak zahájit mimosoudní řešení sporu?

Jako Spotřebitel se můžete v případě jakéhokoliv problému obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí na Váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo se mnou. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u mě uplatnili své právo poprvé.

Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: ec.europa.eu/consumers/odr.

Vyloučení odpovědnosti

Všechny produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje a růstu. Informace, které zprostředkovávají lektoři on-line programů jsou pouze návody a doporučení. Nejsem jakkoliv odpovědna za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování.  Váš úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžu ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, situace na trhu, obchodních znalostí, zdravotního stavu apod.

V případě vzdělávacích produktů v oblasti osobního rozvoje bych Vás ráda upozornila na fakt, že v průběhu on-line programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaši zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv. Účast v programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.

Ráda bych Vás upozornila, že informace obsažené v produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob, a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

Na závěr

K poskytování služeb jsem oprávněna na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléhám také dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování předpisů na ochranu spotřebitele.

Tyto Podmínky mohu měnit nebo doplňovat. Tím se však nemění naše práva a povinnosti, která vznikla v době účinnosti předchozího znění Podmínek.

Aktuální znění Podmínek vždy zveřejním na webu.

Tyto Podmínky jsou účinné od 31.10.2024.

Příloha č. 1: Formulář pro odstoupení od smlouvy
 
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů
 
Zákazník:

Jméno: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Adresa: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Telefon: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ E-mail: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Požadovaný způsob vrácení peněz: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit částku:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _/ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Číslo faktury: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Číslo objednávky: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Vrácené produkty: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Důvod odstoupení:

zboží/služba vypadá jinak, než jsem předpokládal/a
pozdní dodání
doručeno jiné zboží/dodána jiná služba
jiný důvod: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 

(pro můj lepší přehled můžete uvést důvod odstoupení, nejste ale povinni to udělat)

 

Datum a podpis zákazníka